Clementoni Mówiące pióro 500 pytań

Clementoni Mówiące pióro 500 pytań
Clementoni Mówiące pióro 500 pytań

Mówiące pióro 500 Pytań to edukacyjna gra polegająca na pytaniach i odpowiedziach opracowania specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym. Mówiące pióro towarzyszy dziecku podczas gry dzięki magicznemu, świetlnemu kapeluszowi i zabawnym komunikatom dźwiękowym. Projekt edukacyjny leżący u podstaw tej gry został opracowany po to, by wzbudzać u dzieci ciekawość otaczającego świata i chęć odkrywania jego tajemnic. 60 zaproponowanych zadań dotyczy różnych dziedzin życia i rozwija w zabawny sposób umiejętności logiczne, mnemotechniczne, numeryczne, manualne oraz zamysł obserwacji.
Zestaw zawiera:
- 1 elektroniczne mówiące pióro,
- 30 plansz z 60 zadaniami,
- instrukcja dla rodziców.

Dostępność dostępne

Cena: 32,50 zł
szt.

Clementoni Mówiące pióro 500 pytań - Zwierzęta

Clementoni Mówiące pióro 500 pytań - Zwierzęta
Clementoni Mówiące pióro 500 pytań - Zwierzęta

Mówiące pióro 500 Pytań to edukacyjna gra polegająca na pytaniach i odpowiedziach opracowania specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym. Mówiące pióro towarzyszy dziecku podczas gry dzięki magicznemu, świetlnemu kapeluszowi i zabawnym komunikatom dźwiękowym. Projekt edukacyjny leżący u podstaw tej gry został opracowany po to, by wzbudzać u dzieci ciekawość otaczającego świata i chęć odkrywania jego tajemnic. 60 zaproponowanych zadań dotyczy różnych dziedzin życia i rozwija w zabawny sposób umiejętności logiczne, mnemotechniczne, numeryczne, manualne oraz zamysł obserwacji.
Zestaw zawiera:
- 1 elektroniczne mówiące pióro,
- 30 plansz z 60 zadaniami,
- instrukcja dla rodziców.

Dostępność dostępne

Cena: 32,50 zł
szt.

Clementoni Quizzy Shimmer i Shine

Clementoni Quizzy Shimmer i Shine
Clementoni Quizzy Shimmer i Shine

Quizzy, to zabawna gra z kolorowymi planszami zawierającymi 24 zadania edukacyjne i wiele quizów do rozwiązywania za pomocą elektronicznego pióra. Podczas zabawy dzieci zaznajamiają się z podstawowymi pojęciami typowymi dla wieku przedszkolnego, takimi jak kolory, wymiary, orientacja przestrzenna, liczby, i ilości. Każde zadanie rozwija zdolność koncentracji, obserwacji i logicznego kojarzenia. Pióro wydaje dźwięk i świeci się przy każdej prawidłowej odpowiedzi, dzięki temu dzieci mogą same sprawdzić swoje postępy bez pomocy osoby dorosłej.
Zawartość pudełka:
- 12 dwustronnych plansz i 24 zadania edukacyjne,
- elektroniczne pióro,
- instrukcja.

Dostępność dostępne

Cena: 27,95 zł
szt.

Clementoni Touch Pad Sapientino

Clementoni Touch Pad Sapientino
Clementoni Touch Pad Sapientino

Elektroniczna, mówiąca gra z technologią "touch"; aby grać, wystarczy lekko nacisnąć palcem na obrazki.
Karty - touch pad - towarzyszą dzieciom w wieku powyżej 3 lat w poznawaniu licznych ciekawych tematów edukacyjnych takich, jak zwierzęta, ksztalty i kolory, liczby, litery, jedzenie, pierwsze słówka w języku angielskim i wielu innych. Wystarczy dotknąć palcem postaci na wyświetlaczu i młodzi gracze będę mieli do dyspozycji 3 sposoby zabawy: Poznaj - Posłuchaj - Odszukaj, proponowane przez 10 kart interaktywnych po obu stronach, które można dowolnie wymieniać, aby zacząć nową zabawę.
Zestaw zawiera:
- tablet o wymiarach: 18 x 24 x 2 cm.
- 10 dwustronnych, edukacyjnych kart,
- instrukcję obsługi.

Dostępność dostępne

Cena: 71,95 zł
szt.

Gra "Prawda czy Fałsz?" DUMEL DISCOVERY

Gra "Prawda czy Fałsz?" DUMEL DISCOVERY
Gra "Prawda czy Fałsz?" DUMEL DISCOVERY

Gra Dumel "Prawda czy Fałsz?" to najbardziej innowacyjna gra na rynku! Gra posiada ponad 1000 pytań z różnych dziedzin. Została skonstruowana tak, aby zarówno dzieci, nastolatkowie jak i osoby dorosłe mogły spędzać razem czas doskonale się bawiąc i ucząc. Niektóre z pytań są niewiarygodnie zabawne, a więc gwarantowana jest świetna atmosfera. Zabawka będzie wypowiadała szalone zdania, a z kolei gracze muszą odgadnąć czy są one prawdziwe czy fałszywe. Gracz, który na początku wybrał swój kolor, wciska go i wówczas w ciągu kilku sekund musi odpowiedzieć klikając na zielony lub czerwony przycisk. Jeżeli uważa, że zdanie jest prawdziwe wciska kolor zielony, analogicznie jeśli jest fałszywa, wciska przycisk czerwony. Każdy z graczy zaczyna grę z pulą 20 punktów. Jeżeli odpowie prawidłowo zdobywa 1 punkt, natomiast jeśli odpowie źle lub nie udzieli żadnej odpowiedzi, traci 2 punkty. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa. Gra ta jest idealnym uzupełnieniem spotkań towarzyskich. Ogromnym plusem zabawy jest gimnastyka umysłu, poszerzanie wiedzy i trening pamięci. Gra "Prawda czy Fałsz" wpływa na budowanie i utrzymanie relacji rodzinnych i towarzyskich, a także na pogłębianie wiedzy. Gra w kształcie gwiazdy, posiada 5 ramion, na których znajdują się przyciski funkcyjne w 5 kolorach: niebieskim, fioletowym, żółtym, pomarańczowym i różowym oraz koło na środku z 2 przyciskami - zielonym (prawda) i czerwonym (fałsz). Przeznaczona dla 2-5 graczy. 

Wymiary gry: 23 x 23 x 4 cm.
Wymiary przycisków funkcyjnych: 5,5 x 7 cm.
Średnica koła : 8 cm.

Dostępność średnio

Cena: 109,95 zł
szt.

Gra Boggle Flash elektroniczne

Gra Boggle Flash elektroniczne
Gra Boggle Flash elektroniczne

Masz minutkę? To wystarczy, by dać się wciągnąć w niezwykłą grę Boggle Flash! Przekładaj, sprawdzaj, przesuwaj- układaj tak dużo wyrazów, jak tylko się da! Twoim zadaniem jest ułożenie wyrazów pięcioma elektronicznymi kafelkami. Aż 3 sposoby gry- możesz grać w pojedynkę lub z przyjaciółmi!

Elektroniczne kafelki- literki:

  • Podświetlają się i brzęczą za każdym razem, gdy ułożysz właściwe słowo.
  • Odliczają czas.
  • Zliczają punkty i pokazują maksimum, jakie można było osiągnąć.

Wygodne przechowywanie: Boggle Flash możesz wszędzie ze sobą zabrać! Łatwy montaż i wygodne pudełko powodują, że gra zmieści się do każdej walizki!

Zawartość:

-5 elektronicznych kafelków

-pudełko do przechowywania

-instrukcja

Wymiary opakowania: 27x20x6,5 cm.

Dostępność dostępne

Cena: 135,00 zł
szt.

Gra Przedszkolak - wiem wszystko Jawa

Gra Przedszkolak - wiem wszystko Jawa
Gra Przedszkolak - wiem wszystko Jawa

Gra elektroniczna "Przedszkolak" przeznaczona jest dla dzieci w wieku a 4 - 8 lat. W trakcie zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową, ucząc sie podnoszą swój poziom intelektualny.
Gra pomaga dzieciom w wyszukiwaniu różnic, w odnajdowaniu i kojarzeniu wspólnych cech oraz w poznawaniu kształtów. Podczas zabawy dzieci poznają kształty liter, uczą się liczyć.
Na 12 planszach znajduję się 420 rysunków o różnej tematyce, które należy ze sobą skojarzyć. Przy każdym rysunku umieszczony jest punkt. Jeżeli gracz zna odpowiedź dotyka specjalnym długopisem odpowiedni punkt na planszy. Przy prawidłowej odpowiedzi lampka zapali się. W przypadku złej odpowiedzi lampka nie zapali się.
Podczas gry umieszczamy w pudełku tylko jedną planszę. Przed przystąpieniem do gry należy zainstalować odpowiednie baterię. Gra nie zawiera baterii.
Gra zawiera 12 tematycznych plansz:
1. Skojarz element z odpowiednim obrazkiem.
2. Który obrazek nie pasuje?
3. Co można zjeść?
4. Co służy do zabawy?
5. Dobierz pasujące obrazki.
6. Wskaż podobne obrazki.
7. Odszukaj te same ilości.
8. Co do czego pasuje?
9. Który obrazek pasuje do literki?
10. Połącz te same literki.
11. Czyj to cień?
12. Wskaż identyczny obrazek.
Zawartość pudełka:
- 12 plansz (wymiary: 23 x 29 cm),
- podstawka z długopisem.

Dostępność dostępne

Cena: 35,95 zł
szt.

Gra Zgadnij Kto to? Extra

Gra Zgadnij Kto to? Extra
Gra Zgadnij Kto to? Extra

Klasyczna gra Zgadnij Kto To? to szybka oraz emocjonująca rozgrywka! Zgadnij, kim jest postać drugiego gracza, zadając pytania na temat jej wyglądu. Czy jest to kobieta? Czy nosi okulary? Czy ma brązowe oczy? Czy nosi kapelusz? Wersja elektroniczna pozwala a odgadywanie postaci za pomocą specjalnego klucza. Gdy domyślasz się, kto jest tajemniczym charakterem Twojego przeciwnika, zgaduj! Zamiast zadawania pytań, usuń klucz z góry gry. Usłyszysz werble. Umieść klucz w dziurce przy charakterze, który według ciebie wybrał przeciwnik. Jeżeli zgadłeś, nic się nie dzieje. Zamknij okienko i ponownie umieść klucz w otworze na górze. Usłyszysz dźwięk, że nie zgadłeś. Rozpoczyna się ruch następnego gracza, któremu zaświeci się światełko. W następnej kolejce możesz ponownie użyć klucza i zgadywać jeszcze raz. Jeżeli odgadłeś poprawnie, usłyszysz melodię zwycięstw! Wygrałeś!

Dostępność dostępne

Cena: 159,95 zł
szt.

Konsola "My Life"

Konsola "My Life"
Konsola "My Life"
Konsola My Life to wyjątkowa zabawka, dzięki której można stworzyć wirtualną postać z własnymi, niepowtarzalnymi cechami osobowości i wyglądu. Zawiera kilka otoczeń dla gry: dom, szkołę, centrum handlowe i park. Życie każdej postaci My Life jest, jak...

Dostępność dostępne

Cena: 149,99 zł
szt.

SMOBY Gra elektroniczna LCD "Toy Story 3"

SMOBY Gra elektroniczna LCD "Toy Story 3"
SMOBY Gra elektroniczna LCD "Toy Story 3"

Elektroniczna gra z ekranem LCD w formie statku kosmiecznego Buzza. Gra opierająca się na pięciu przyciskach. Zurg zaatakował, należy jak najszybciej go wyeliminować, poruszając się w górę, w dół, do przodu, do tyłu unika się strzałów, które oddawane są w naszą stronę przed jego armię, oraz strzela się starając się jednocześnie trafić przeciwników. 

Dostępność dostępne

Cena: 49,99 zł
szt.

Spokey Tarcza elektroniczna

Spokey Tarcza elektroniczna
Spokey Tarcza elektroniczna

Tarcza elektroniczna

Możliwość rozgrywania turnieju nawet przez 8 graczy.

 

 

Dostępność dostępne

Cena: 145,00 zł
szt.

VIEV MASTER Zestaw startowy DLL68

VIEV MASTER Zestaw startowy DLL68
VIEV MASTER Zestaw startowy DLL68

Gogle View-Master® to innowacyjny system, który przeniesie Cię do świata wirtualnej rzeczywistości. Pobierz na zgodnego smartfona (nie znajduje się w zestawie) jedną z bezpłatnych aplikacji ViewMaster® i zamontuj smartfon w goglach. Spójrz przez nie na krążek z wprowadzeniem i naciśnij dźwignię, aby dokonać wyboru w wyświetlonym menu. Oglądaj filmy i panoramiczne obrazy w zakresie 360 stopni, poznaj ciekawostki i graj w minigry. Dołączony krążek zapewnia dostęp do demonstracyjnych wersji rozszerzeń takich jak Kosmos, Ciekawe miejsca i Dzika przyroda. Zestaw startowy zawiera gogle View-Master®, krążek z wprowadzeniem, adapter do iPhone’a® 5, 5c i 5s oraz przewodnik użytkownika.

Dostępność dostępne

Cena: 64,99 zł
szt.

Violetta Karty do wirtualnej zabawy

Violetta Karty do wirtualnej zabawy
Violetta Karty do wirtualnej zabawy

Pierwsza, unikalna aplikacja, dzięki której fanki Violetty mogą stać się prawdziwą V-lover! Jest to aplikacja dostępna wyłącznie na Androida i IOS. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację na tablet lub telefon a od razu będzie można ją wypróbować. Dzięki kartom do wirtualnej zabawy można odblokować interaktywną zawartość. Kartę do wirtualnej zabawy wystarczy przyłożyć do ekrany tableta lub smartfona, a dzięki niej dziewczynki będą mogły śpiewać i tańczyć jak Violetta. Jak za sprawą magii karta zostanie rozpoznana i fanki będą mogły się cieszyć zawartością aplikacji. Karty umożliwiają: śpiewać oryginalne piosenki Violetty, tańczyć jak Violetta, oglądać unikalne filmy zawierające najlepsze fragmenty z serialu, malować się i ubierać w stylu Violetty, fotografować się z Violettą i jej przyjaciółmi, tworzyć tła i slajdy w stylu Violetty, wykonanie testu, aby odkryć podobieństwo do bohaterów serialu. Do pełni kolekcji potrzeba 78 kart, które można trzymać w osobno zakupionym albumie, który przypomina pamiętnik Violetty, a w którym oprócz listy poszczególnych kart oraz indywidualnego miejsca na włożenie każdej z nich dołączona jest również instrukcja obsługi.

Zestaw zawiera 10 kart:
- 2 x karta karaoke lub taneczna,
- 2 x karta modowa lub makijażowa,
- 2 x karta video,
- 2 x karta testu,
- 2 x karta wycinanki lub pocztówek.

Dostępność dużo

Cena: 14,50 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl