Kategorie
Producent
- Alexander (61)
- Askato (2)
- Bandai (1)
- Cartamundi (73)
- Clementoni (20)
- Cobi (2)
- CzuCzu (6)
- Disney (5)
- Dumel (1)
- Egmont (9)
- Epee (12)
- Euro Trade (1)
- Fisher Price (1)
- Fox Games (13)
- Goliath (3)
- Granna (46)
- Hasbro (30)
- Icom (11)
- Jawa (7)
- KRIS (1)
- Lean Toys (12)
- LISCIANIGIOCHI (3)
- Madej (2)
- Magic Box (1)
- Mattel (17)
- Mega Creative (15)
- MEJPOL (2)
- Merk-pol (1)
- Norimpex (10)
- Panini (12)
- Pierot (3)
- PROSPERITY IND. (1)
- Pulio (3)
- Rafał Magiera (13)
- Ravensburger (2)
- Rebel (23)
- Sambro (1)
- Simba (1)
- Smily Play (4)
- SPIN MASTER (16)
- SPIN MASTER (1)
- Starlet (1)
- TACTIC (9)
- TM TOYS (11)
- Trefl (178)
- Tupiko / Bączek (7)
- VIVSC (1)
- Winning Moves (3)
- XIDUO TOYS FACTORY (3)
- Zanzoon (1)
Przedział wiekowy:
Dostępność
Cena
-
od
do
Nowość
GRANNA Superfarmer Hoduj Zwierzęta
Jesteś hodowcą zwierząt i chcesz zostać Superfarmerem. Twoje zwierzęta rozmnażają się, a to przynosi ci zysk. Możesz zmieniać wyhodowane zwierzęta na inne, jeśli uznasz, że to się opłaca. Aby zwyciężyć, musisz jako pierwszy uzyskać stado złożone co najmniej z konia, krowy, świni, owcy i królika. Jednak wszystkie Twoje plany mogą pozostać tylko w sferze marzeń, jeśli nie zachowasz należytej ostrożności! W okolicy grasują bowiem wilk i lis, których łatwym łupem mogą stać się Twoja zwierzęta.
Dostępność: średnio
GRANNA Squla Wyprawy z geografią kl. 5-6
Squla to internetowa platforma edukacyjna dla dzieci, która pozwala uczyć się poprzez zabawę. Program obejmuje ponad 45 000 zadań w postaci quizów, misji, gier o różnym poziomie trudności. Przeznaczony jest dla uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Dostępność: dostępne
GRANNA Gra Rachmistrz
Nauka matematyki jeszcze nigdy nie była tak przyjemna!
Podczas tury gracze rzucają trzema kostkami, a następnie starają się jak najszybciej wykonać działania matematyczne: dodawanie, odejmowanie, mnożenie lub dzielenie. Uzyskany wynik to numer pola na planszy, na którym postawią swój znacznik. Wygra osoba, która na koniec rozgrywki będzie miała najwięcej połączonych ze sobą pól. Gra RACHMISTRZ, wykorzystując mechanikę nowoczesnej gry planszowej, w przystępny sposób uczy wykonywania podstawowych działań matematycznych.
Dostępność: dostępne
GRANNA Gra Plastusie memo
Już gram - to seria stworzona specjalnie dla najmłodszych. Pozwala na samodzielną zabawę lub wspólną grę z rodzicami. Wszystkie rozgrywki będą dla Twojego dziecka nie lada frajdą i pomogą mu na wesoło odkrywać świat.
Plastusie mają swój kolorowy, plastelinkowy świat i lubią bawić się w chowanego. Teraz wszystkie ukryły się - za chwilę będą szukały swojej pary. Memo plastusie to emocjonująca zabawa, w trakcie której dzieci ćwiczą pamięć i koncentrację.
Dostępność: dostępne
Granna Gra "Bim Bom gra o dźwiękach"
Świat dźwięków otacza nas w każdej chwili. Jedyne dźwięki są radosne, sprawiają nam przyjemność, inne nam przeszkadzają, a broniąc się przed niektórymi zakrywamy sobie uszy. Loteryjka BIM BOM zawiera plansze pełne dźwięków. Jest: sala koncertowa, roz...
Dostępność: brak towaru
Gra Zgaduj Zgadula Granna
Gra polega na odgadywaniu wierszowanych zagadek, które umieszczone są na kartach. Po drugiej stronie każdej karty namalowana jest odpowiedź na zagadkę.
Zawartość pudełka:
- 45 kart z zabawkami
- 4 kawałki sera i kółeczka do notowania wyników
Dostępność: średnio
Gra Zagadki Smoka Obiboka zielone Granna
Halo, halo! To znów ja!
Kto gry lubi, ten mnie zna,
a kto zna mnie – dobrze wie,
co znajduje się w tej grze.
To są zagadki – dla was zagadki,
pisane wierszem zgrabnym i gładkim,
ilustrowane pięknie pytania.
Zapraszam wszystkich do zgadywania!
Do zabawy zaproś koniecznie kolegów i koleżanki albo najbliższych.
Smok Obibok
Na stole rozrzucamy elementy tylu puzzli, ilu uczestników bierze udział w grze. Fragmenty obrazków są odkryte. Karty z zagadkami leżą w stosiku, ilustracjami do dołu.
Prowadząca grę osobę dorosła, lub dziecko, które umie czytać, odczytuję zagadkę z pierwszej karty ze stosiku. Jeśli odpowiadające dziecko poda prawidłową odpowiedź, może wziąć ze stołu jeden element puzzla.
Wygrywa ten z graczy, który pierwszy ułoży swoje puzzle.
Zawartość pudełka:
- 117 kart z zagadkami
- 4 puzzle do zaznaczania poprawnych odpowiedzi
- instrukcja
Dostępność: średnio
Gra Zagadki Smoka Obiboka niebieskie Granna
Zwą mnie Obibok i jestem smokiem,
lecz nie zabijam nikogo wzrokiem,
nie zieję ogniem i nie przerażam,
jak to się innym smokom przydarza.
Nikt patrząc na mnie, nie krzyczy: „rety!”,
bo we mnie drzemie dusza poety,
bo ze mnie smoka przypadek rzadki,
co wierszowane pisze zagadki.
Do zabawy zaproś koniecznie kolegów i koleżanki albo najbliższych.
Smok Obibok
Karty leżą w stosiku, ilustracjami do dołu. Każdy gracz otrzymuje po jednej planszy ze smokiem. Prowadząca grę osobę dorosła lub dziecko, które umie czytać, odczytuję zagadkę z pierwszej karty ze stosiku. Jeśli odpowiadające dziecko zgadnie, dostaje kolorowy żeton i kładzie go na swojej planszy w kółeczku, w kolorze żetonu.
Wygrywa ten z graczy, który pierwszy zapełni swoją planszę sześcioma żetonami.
Zawartość pudełka:
- 117 kart z zagadkami
- 4 puzzle do zaznaczania poprawnych odpowiedzi
- 24 kolorowe żetony
Dostępność: średnio
Gra Zagadki Smoka Obiboka Kot w worku Granna
Lepiej sprawdzić, co jest w worku
tak przysłowie stare uczy;
warto wiedzieć: kot czy nie kot
na dnie worka mruczy.
By ktoś cię nie wywiódł w pole
potrenować nie zawadzi.
Zagraj z Granną w Kota w worku
Smok Obibok radzi.
Gra Kot w worku:
- uczy rozpoznawania i nazywania kształtów
- pozwala ćwiczyć sprawność rąk i paluszków
- rozwija wyobraźnię przestrzenną
Zawartość pudełka:
- 27 obrazków
- 30 pionków (po 5 w 6 kolorach)
- worek
- instrukcja
Dostępność: średnio
Gra Zagadki Smoka Obiboka GRANNA
Gra zawiera 135 kart. Na każdej z nich z jednej strony znajduje się rymowana zagadka, a na odwrocie - kolorowa ilustracja - odpowiedź na zagadkę. Każde z grających dzieci otrzymuje małą planszę z wizerunkiem Obiboka - do oznaczania wyników. Osoba prowadząca grę losuje kartę i odczytuje zagadkę. Jeśli dziecko zgadnie, kładzie na swojej planszy kolorowy żeton z misiaczkiem. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej żetonów. Doskonale uczy logicznego myślenia, przygotowuje do rozwiązywania problemów, wzbogaca słownictwo, uczy formułować odpowiedzi na zadane pytania, zawiera 135 wesołych rymowanych zagadek - bardzo przydatna do pracy w przedszkolu i podczas różnych imprez dla dzieci.
Zawartość pudełka:
- 135 kart z zagadkami
- 6 plansz
- 36 żetonów
- instrukcja.
Dostępność: brak towaru
Gra Wyszywanki bez igły Granna
No to do roboty! W pudełku znajdziesz kolorowe sznureczki i piękne patchworkowe obrazki. A na obrazkach zobaczysz lokomotywę, stracha na wróblę, kota, bałwanka i inne cuda. Teraz możesz wyszywać nawet bez igły!
Wesołej zabawy!
Produkt rozwija: motorykę małą, cierpliwość, zdolności plastyczne oraz koncentracje.
Zawartość pudełka: 6 plansz z dziurkami, 6 sznureczków.
Dostępność: średnio
Gra Warcaby Granna
Wykaż się umiejętnością przewidywania: zbij wszystkie piony przeciwnika lub pozbaw go możliwości wykonania ruchu, blokując piony, które zostały na planszy.
Zawartość pudełka:
- 1 plansza
- 24 piony
- instrukcja
Dostępność: średnio
Gra Trzy po trzy Zwierzęta Superfarmer Granna
Gra specjalnie wydana, z okazji jubileuszu Superfarmera. Niesforne zwierzaki lubią bawić się w chowanego. Czy uda Ci się złapać 5 z nich? Przyglądaj się uważnie kartom, szukaj odpowiednich wzorów i kolorów oraz twórz układy, które przyniosą Ci wygraną.
Dostępność: dużo
Gra Tangram podróżna Granna
Tradycyjna chińska układanka. Tysiące zagadek trzeba rozwiązać za pomocą tylko siedmiu klocków. Uczy cierpliwości, myślenia koncepcyjnego.
Zawartość pudełka:
- 7 klocków (2 duże trójkąty, 1 średni trójkąt, 2 małe trójkąty,1 kwadrat, 1 równoległobok)
Dostępność: dużo
Gra Śpiochy Granna
Gra, która utuli do snu każde dziecko. Wyciszy najmłodszych graczy i sprawi, że kładzenie się do łóżeczka stanie się jeszcze przyjemniejsze. Kilka wariantów rozgrywki, przepiękne ilustracje zwierzątek i trójwymiarowe łóżeczko zauroczą wszystkich małych śpiochów. Gra polecana na dobranoc i dobry sen.
Dostępność: średnio