Reklamacje i zwroty towarów

Reklamacje

1. Firma KAMIX uwzględnia reklamacje z tytułu rękojmi za wady ukryte w uzasadnionych przypadkach.
2. Klient ma prawo do sprawdzenia przesyłki w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę.
3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałe podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego wraz z przedstawicielem firmy realizującej dostawę.
4. Reklamacje prosimy wysyłać na adres Hurtownia Zabawek KAMIX, Krotoszyn, ul. Zamkowy Folwark 11, godz. 10-18
5. Reklamacje rozpatrywane będą w terminach ustawowych. W przypadku uznania reklamacji produkt zostaje wymieniony na wolny od wad i dostarczony na koszt sprzedającego.
6. Klient może w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu, odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie.
7. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do odesłania na własny koszt zakupionych produktów.
9. Należność za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego.
10. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Towar można zwrócić do nas za pomocą ezwrotów poczty polskiej:
https://ezwroty.poczta-polska.pl/
W przypadku uzasadnionych reklamacji wysyłka jest darmowa, w przypadku zwrotów wynosi 12 zł (odliczane od kwoty zwrotu towaru).

 Poniżej wzór dokumentu zwrotu towaru:

 

 

Dokument zwrotu/reklamacji* towaru

           

 

Nabywca

(Imię i nazwisko): ..........................................................                                                                                                                                                                         

(Miejscowość i data)

Adres:.......................................................................                                               

......................................................................

 

Email: ......................................................................

 

 

Telefon kontaktowy: ................................................

 

 

Nazwa

Ilość

Cena Brutto

Przyczyna zwrotu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kwota Zwrotu:

 

 

 

 

 

Szczegóły dotyczące wady (wypełnić tylko w wypadku reklamacji)

 

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................

Proszę o:

(właściwe zaznaczyć)

 

q wymianę towaru na wolny od wad

q wymianę towaru na inny towar

(proszę podać nazwę towaru): ...............................................................................

q zwrot gotówki na konto:

 

Numer Rachunku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uwagi:

 

...............................................................................................................................................

 

..............................................................................................................................................

 

.................................................

(czytelny podpis)

*niepotrzebne skreślić

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl